Калабурдін Олексій Олегович

Учитель технологій, креслення, інформаитики, фізики, захисту Вітчизни

Спеціаліст вищої категорії

Керівник районного методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу та технологій

Адміністратор сайту

Керівник гуртків

"Пішохідний туризм"

"Оператори аматорської радіостанції UR6GXU"

 

 

Виховні заходи з громадсько-патріотичного виховання

Українська армія з перших вуст

Захід проводиться у вигляді ток-шоу на яке запрошуються окрім учнів школи, юнаки,що нещодавно повернулися з лав Збройних Сил України, чоловіки, які проходили службу у лавах Радянської армії, представники українського козацтва, медпрацівник школи.

Матеріали до проведення заходу

Фотоальбом заходу

Афганістан - 25

Захід проводиться у вигляді відкритої класної години на яку запрошуються воїни ветерани афганської війни, вдови загиблих.

Матеріали до проведення заходу

Фотоальбом заходу

 

2014 рік

Виступ на Всеукраїнській науково-практичній веб-конференції з міжнародною участю 

"Дистанційне навчання в контексті розвитку синергетичного мислення"

Тема виступу

"Методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній трудовій підготовці школярів"

Розглядається актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій у методологічних підходах викладання трудового навчання в сучасних умовах

Викачати з сервера

 

2015 рік

Виступ на Всеукраїнській науково-практичній веб-конференції з міжнародною участю 

"Інноваційний вимір розвитку природничо-математичної та технологічної освіти"

Тема виступу

"Створення відкритого навчального ресурсу для уроків трудового навчання на базі шкільного сайту"

(із досвіду роботи Горьківської ЗОШ І - ІІІ ступенів Каланчацького району)

Розглядається технологія створення та структура відкритого навчального ресурсуна базі шкільного сайту  для уроків трудового навчання та процес і переваги у використанні цього ресурсу.

Викачати з сервера

 

 

Громадсько-патріотичне виховання учнів.

З досвіду роботи класного керівника Калабурдіна О. О.

«Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.»

В. О. Сухомлинський

 

      Ставлення людини до своєї країни, її духовних та культурних цінностей, свої співвітчизників – є одним з головних показників морального та духовного розвитку молодої особистості, майбутнього гідного громадянина. За останні роки у суспільній свідомості відбулися суттєві зміни, суперечливими стали духовні і моральні ідеали, що потягнуло за собою руйнацію патріотичного почуття молодого покоління. Тому виховання патріотизму як духовної та моральної якості особистості майбутнього громадянина України є сьогодні одним з пріоритетних завдань у виховному процесі школярів. Головним шляхом у вирішенні цієї задачі є створення у школі системи патріотичного виховання учнів на засадах духовної та культурної спадщини українського народу.

Мета громадсько-патріотичного виховання учнів:

  • набуття молодим поколінням соціального досвіду;
  • успадкування духовних надбань українського народу;
  • розвиток високої культури міжнаціональних стосунків;
  • формування у молоді, незалежно від національної належності, рис громадянина української держави, розвиненої духовної, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Завдання громадсько-патріотичного виховання:

  • Вивчення традицій та сторінок історії українського народу і його збройних сил;
  • Виховання почуття любові до Вітчизни, гордості за свій народ та вдячності йому та його історії;
  • Формування особистості учня як громадянина-патріота;
  • Виховання розуміння героїчного минулого українського народу як приклада духовної готовності  до боротьби за честь та славі Батьківщини;
  • Виховання моральної відповідальності за все, що відбувається у рідному краї, палкого прагнення боротися за розквіт, велич та могутність Батьківщини.

Громадсько-патріотичне виховання учнів у класі включає в себе:

  1. Військово-патріотичне виховання учнів, яке здійснюється у рамках вивчення курсу «Захист Вітчизни» та під час участі у позаурочних заходах  військово-патріотичної тематики.
  2. Правове виховання.
  3. Морально-естетичне виховання на основі вивчення традицій та звичаїв українського народу.
  4. Громадянська освіта та громадянське виховання.
  5. Учнівське самоврядування.

      Отже дана система громадсько-патріотичного виховання учнів відповідає сучасним вимогам  політичного, соціально-економічного та морально-духовного становища у державі і дає змогу виховати гідного громадянина України здатного не лише правильно зорієнтуватися у нових умовах, досягти повної реалізації власних здібностей та можливостей, а й здійснити цілеспрямовані зміни навколишньої дійсності на користь суспільства і держави в цілому.