Калабурдін Олексій Олегович Учитель технологій, креслення, інформаитики, фізики, захисту Вітчизни Спеціаліст вищої категорії Керівник районного методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу та технологій Адміністратор сайту Керівник гуртків |
Виховні заходи з громадсько-патріотичного виховання
Українська армія з перших вуст Захід проводиться у вигляді ток-шоу на яке запрошуються окрім учнів школи, юнаки,що нещодавно повернулися з лав Збройних Сил України, чоловіки, які проходили службу у лавах Радянської армії, представники українського козацтва, медпрацівник школи. |
|
Афганістан - 25 Захід проводиться у вигляді відкритої класної години на яку запрошуються воїни ветерани афганської війни, вдови загиблих. |
2014 рік Виступ на Всеукраїнській науково-практичній веб-конференції з міжнародною участю "Дистанційне навчання в контексті розвитку синергетичного мислення" |
Тема виступу
"Методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній трудовій підготовці школярів"
Розглядається актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій у методологічних підходах викладання трудового навчання в сучасних умовах
2015 рік Виступ на Всеукраїнській науково-практичній веб-конференції з міжнародною участю "Інноваційний вимір розвитку природничо-математичної та технологічної освіти" |
Тема виступу
"Створення відкритого навчального ресурсу для уроків трудового навчання на базі шкільного сайту"
(із досвіду роботи Горьківської ЗОШ І - ІІІ ступенів Каланчацького району)
Розглядається технологія створення та структура відкритого навчального ресурсуна базі шкільного сайту для уроків трудового навчання та процес і переваги у використанні цього ресурсу.
Громадсько-патріотичне виховання учнів.
З досвіду роботи класного керівника Калабурдіна О. О.
«Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.»
В. О. Сухомлинський
Ставлення людини до своєї країни, її духовних та культурних цінностей, свої співвітчизників – є одним з головних показників морального та духовного розвитку молодої особистості, майбутнього гідного громадянина. За останні роки у суспільній свідомості відбулися суттєві зміни, суперечливими стали духовні і моральні ідеали, що потягнуло за собою руйнацію патріотичного почуття молодого покоління. Тому виховання патріотизму як духовної та моральної якості особистості майбутнього громадянина України є сьогодні одним з пріоритетних завдань у виховному процесі школярів. Головним шляхом у вирішенні цієї задачі є створення у школі системи патріотичного виховання учнів на засадах духовної та культурної спадщини українського народу.
Мета громадсько-патріотичного виховання учнів:
- набуття молодим поколінням соціального досвіду;
- успадкування духовних надбань українського народу;
- розвиток високої культури міжнаціональних стосунків;
- формування у молоді, незалежно від національної належності, рис громадянина української держави, розвиненої духовної, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
Завдання громадсько-патріотичного виховання:
- Вивчення традицій та сторінок історії українського народу і його збройних сил;
- Виховання почуття любові до Вітчизни, гордості за свій народ та вдячності йому та його історії;
- Формування особистості учня як громадянина-патріота;
- Виховання розуміння героїчного минулого українського народу як приклада духовної готовності до боротьби за честь та славі Батьківщини;
- Виховання моральної відповідальності за все, що відбувається у рідному краї, палкого прагнення боротися за розквіт, велич та могутність Батьківщини.
Громадсько-патріотичне виховання учнів у класі включає в себе:
- Військово-патріотичне виховання учнів, яке здійснюється у рамках вивчення курсу «Захист Вітчизни» та під час участі у позаурочних заходах військово-патріотичної тематики.
- Правове виховання.
- Морально-естетичне виховання на основі вивчення традицій та звичаїв українського народу.
- Громадянська освіта та громадянське виховання.
- Учнівське самоврядування.
Отже дана система громадсько-патріотичного виховання учнів відповідає сучасним вимогам політичного, соціально-економічного та морально-духовного становища у державі і дає змогу виховати гідного громадянина України здатного не лише правильно зорієнтуватися у нових умовах, досягти повної реалізації власних здібностей та можливостей, а й здійснити цілеспрямовані зміни навколишньої дійсності на користь суспільства і держави в цілому.